اهنگ سامان جلیلی با نام حال خراب این روزات

نويسنده وب

-------------لیست خوانندگان-------------

امکانات وب

    ورود اعضا:

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 143
    بازدید دیروز : 2
    بازدید هفته : 145
    بازدید ماه : 547
    بازدید کل : 114541
    تعداد مطالب : 580
    تعداد نظرات : 176
    تعداد آنلاین : 1

    تاریخ تاسیس:1391/11/10

    خبرنامه


    با نوشتن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه ثبت ، جدیدترین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید

    خبرنامه

    ایمیل خود را وارد نمایید


تبلیغات سایت

       
       
       
       

نویسنده : امیررضاآزادگان
اهنگ سامان جلیلی با نام حال خراب این روزات

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:28
دیدگاه ها:

 

لینک مستقیم

حال خراب این روزات

 

 

متن آهنگ
حالِ خراب این روزات حسی شبیه پوچیه
گفتم که میره از لونش این پرنده کوچیه
گفتم نذار عمرتو پاش سرک کشیده میپره
پرنده خوش بختی نیست یه هوس زود گذره
نموندی پای قلبی که نبودنت مرگه براش
تن به فروختنم دادی حالا بشین پای سزاش
نفهمیدی برای من نبودنت قیامتِ
دیدی خیانت اخرش رسوای و ندامتِ
دیدی که کوه رویاهات شکسته شد به دست دل
قصر قشنگ این خیال ویرون شد ونشست به گل
از پس دل بر نیومد اون که نگاتو کند و برد
چشمای تو از من گذشت دلت ولی غصه میخورد
به قیمت محبتام طعنه زدی و پست شدی
جایی نموند برای عشق وقتی که پول پرست شدی
نفهمیدی که اخرش میرسی پای التماس
تو بازیِ نارو زدن برنده بودن اشتباست



نظرات شما عزیزان:

ashk naz
ساعت22:24---7 مرداد 1392
مگه چیکار کردم؟؟؟؟؟؟؟؟من که اهل فش نیستم چه بی ادبی کردم.واسه این میگم گاهی باداداشم اشکان میام تو وبم خصوصی بنویس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وب


رسانه .::kingmusic20::. روزانه با جديدترين موزیک و موزیک ويديوهاي ايراني و خارجي بروزرساني مي شود.همواره نظرات خود را را پيرامون سايت با ما در ميان بگذاريد. باسایت ما بروزباشید.